Velkommen til vores friskole i Vejle – fyldt med værdi

Værdi - fordi vi tydeligt bygger vores skole på kristne værdier.
Værdi - fordi vi gerne vil vise hvert eneste barn, at det har en uendelig stor værdi

Vi er pænt stolte af at kunne levere læring på et højt fagligt niveau i en tryg atmosfære med plads til begejstring og kreativitet.  Vi er anderledes på den fede måde, men samtidigt så minder vi meget om folkeskolen. F.eks. er vores fagrække, timefordelingsplan, undervisningsmidler, læseplaner og måden vi underviser på ret meget som den traditionelle danske folkeskole.

På Lukasskolen ønsker vi...

• at skabe trygge, gode og kærlige rammer for, at den enkelte elev kan forvalte og udvikle sit faglige og sociale potentiale
  • at hverdagen er præget af handlekraft, positive forventninger og trivselsstærke miljøer
  • at formidle bibelens budskab meningsfuldt i et miljø af åndsfrihed, og vi formidler og omsætter kristne værdier til vores elever i løbet af en helt almindelig skoledag

Vi tror på, at et godt samarbejde mellem dig som forælder og vores lærere er altafgørende for, at dit barns skolegang bliver en succes. Derfor prioriterer vi samarbejdet mellem hjem og skole meget højt.

Velkommen til vores skole. Fyldt med værdi.

Har du et spørgsmål?

Vi er altid klar til en snak. Som i altid. Spørg os endelig, hvis du er nysgerrig på Lukasskolen, er interesseret i en rundvisning, undrer på noget eller noget helt fjerde. Vi glæder os til at snakke med dig.

Bent Molbech Pedersen

Skoleleder