Kors

Bliv en del af vores fantastiske team. Vi søger en lærer til indskoling/mellemtrin

Du har nu chancen for at blive lærer på Lukasskolen! Så hvis du er frisk, så vil du kunne blive en del af hverdagen på en skole med 280 elever fra 0. – 9. klassetrin. Vi er #fyldtmedværdi – både fordi vi bygger på de kristne værdier, men også fordi hvert eneste menneske er fyldt med værdi! Den grundindstilling sætter spor – både for børn og voksne hver eneste dag.

Vi har en stilling ledig fra august 2024:

• Det er en fast stilling på mellem 80% - 100%
  • Vi søger én lærer som bl.a. kan varetage alle eller nogle af følgende fag:
    • Billedkunst
    • Dansk
    • 2-lærer i indskoling
  • Ansøgningsfristen er den 19. april 2024 kl. 12.00
  • Samtaler finder sted i uge 17

Det er vigtigt for os at få en lærer som:

• ønsker og brænder for at lave god undervisning – med fokus på elevernes læring
  • tør give eleverne med- og modspil i undervisningen, og når vi snakker værdier
  • er tydelig, venlig insisterende og en holdspiller
  • kan arbejde ud fra vores værdier: set, hørt og anerkendt
  • gerne stiller spørgsmål ved praksis og ønsker at engagere sig i fremtidens skole
  • har blik for, hvad der er på spil i elevernes sociale liv og gerne reflekterer over dette sammen med kolleger
  • kan indgå i et konstruktivt og positivt samarbejde med alle medarbejdere på skolen
  • møder børn og voksne med et smil – imødekommende, venlig og tydelig

Hvad er det helt særlige ved Lukasskolen?

Hør Thomas, Astrid og Bent sætte ord på hvad de oplever som det helt særlige ved Lukasskolen. Det er lutter værdifulde sager!

En levende kristen friskole

Vi er en kristen friskole på fælleskirkelig grund og forventer, at ansøgere er loyale overfor skolens kristne grundsyn og aktivt arbejder for dette.

Ansættelsen sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC. Der indhentes straffeattest ved ansættelse.

Ansøgningen sendes på mail til: bm@lukas-skolen.dk

• Ansøgningsfristen er den 19. april 2024 kl. 12.00.
  • Samtaler finder sted i uge 17

Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Bent Molbech på 75720080

Fyldt med værdi

Skole skal være meget mere end ligninger, tysk grammatik og andet godt. En god skole former dit barn og giver et værdifuldt grundlag for livet. Se dét grundlag værner vi om. Vi er en kristen friskole i Vejle, og det har stor betydning i vores hverdag. Derfor siger vi #fyldtmedværdi.

Rul til toppen