Bliv en del af vores fantastiske team! Vi søger lige nu en pædagog og en lærer! Er du en af dem? Læs om stillingerne

Lukasskolen i Vejle

Det skal give værdifuld mening at gå i skole!

Lukasskolen er meget mere end ligninger, tysk grammatik og andet godt. For der er meget mere i det. En god skole former dit barn og giver et værdifuldt grundlag for livet. Se dét grundlag værner vi om.

Vi er en kristen friskole i Vejle og det har stor betydning i vores hverdag. Det vil både børn og forældre opleve og mærke.

En lille stor skole

Værs'go: Vi tilbyder 0.-9. klasse – uden at vi er en kæmpe skole. For vi er vilde med fokus, nærhed og plads til den enkelte på vores skole.

Hej forældre! Hej dialog!

Vi er fan af en tæt dialog med jer som forældre. For det giver os de allerbedste muligheder for at skabe fantastisk skole til jeres børn.

Fra os til dig: 3 gode grunde til at vælge Lukasskolen

Hør vores skoleleder, Bent Molbech, sætte ord på hvad det helt særlige er ved Lukasskolen.

Det er svært at opsummere kort, for vores skole rummer så meget godt for jer som forældre og jeres barn.

Lige her. Lige nu. Nærværende undervisning.

Passion smitter. Og vores lærere brænder for at undervise og inddrage eleverne i en undervisning, der er fyldt med respekt, energi og indlevelse. For når vi sammen skaber en nærværende undervisning, der batter, smitter og gør dagen sjovere, så bliver hverdagen mere lærerig for både elever og lærere.

Det er ikke for godt til at være sandt – det er, hvad vi vil. Hver dag.

Vores tilbud til dit barn i Vejle og opland

Vi er en levende friskole for dit barn – og dig, som forælder. For vi ved at forælder-samarbejdet er drønvigtigt! Om det gælder indskoling, mellemtrin eller udskolning, så kan vi tilbyde en værdifuld skolegang – fyldt med læring, energi, nærvær, dannelse og værdi.

Læs mere om hvad vi kan tilbyde, og hvad vi lægger vægt på i de forskelige trin.

Fyldt med værdi

Skole skal være meget mere end ligninger, tysk grammatik og andet godt. En god skole former dit barn og giver et værdifuldt grundlag for livet. Se dét grundlag værner vi om. Vi er en kristen friskole i Vejle, og det har stor betydning i vores hverdag. Derfor siger vi #fyldtmedværdi.

Rul til toppen